Veja todas as fotos de Calvin Harris

Ready Or Not (feat. Busta Rhymes)

Calvin Harris

ouvir : conectando
aleatório
repetir
sem intro
Para adicionar mais músicas, clique em adicionar meu canal e depois em "Adicionar ao player"
  • tradução da letratradução letra
  • imprimir letraimprimir letra
  • corrigir
  • corrigir a letra
  • não está conseguindo ouvir a música, clique aqui!ajuda

Calvin Harris
Busta Bust
Is they ready?
Yeah
It's only right y'all get on board this global express
And after we go around the globe, let's take this shit beyond the galaxy

Bang, everybody, if you step up in the party
And we do it, are you ready or not?
Flyin' like a rocket, ain't nobody else can stop it
I'll be movin', are you ready or not?
Watch the way we kill 'em and you know we gonna get 'em
And hit 'em then, are you ready or not?
Tell me if you're ready or not
Show mе if you're really ready or not

Plеase be clear, I ain't never, never, never gonna stop
You better be careful, 'cause every single time you'll see me drop
I'm comin' to get 'em and celebrate it, cop another
Y'all be fuckin' shit up, is you wit' me? (Let's go)
You know I got it for ya 'cause you need that
I make 'em scream a line until you hear a lot of feedback
And then I hit the block until the shit is off the meat rack
Funny, Calvin, they want you to bring the beat back (Let's go)
Look, you don't really wanna do it (Heh-eh)
Go against me never, I be flowin' like a fluid
And I be damagin' everything every time when I really get up on it
It's nothin' we know, and they already knew it
And it ain't nothin' really to it 'cause we 'bout to let it blow (Blow)
Fireworks, people, now we givin' 'em a show
Never chill, gotta know a lot of money on the flo'
If it ain't nothin' else, you gotta let 'em know, are you ready or not?

Bang, everybody, if you step up in the party
And we do it, are you ready or not?
Flyin' like a rocket, ain't nobody else can stop it
I'll be movin', are you ready or not?
Watch the way we kill 'em and you know we gonna get 'em
And hit 'em then, are you ready or not?
Tell me if you're ready or not
Show me if you're really ready or not

Step up in the spot like another block
Every time I drop, stop, they ain't even got a clue (Clue)
Regularly drop, don't really need to be seen (Seen)
Medically tell me what you really wanna do
Generally, others think they better than me, boo (Boo)
'Til they try to squeeze they little foot up in my shoe
That's when I make 'em panic, I don't really understand it (Eh-eh)
That's when I lay 'em down and try to get a better view (View)
Genuinely see the way I regularly chew (Chew)
Wack all 'em bitch, I'm from a legendary few (Few)
Some are frumpin' out, don't know what they already knew (Uh)
Instead of tryna front, you need to get a better crew (Uh huh)
Lactose, bitch, I keep 'em at close
Better know I pack toast, I don't wanna let it go (Ooh)
Damn folks, now they wanna stand close
Every time I bang, those cannons and they blow, are you ready or not?

Bang, everybody, if you step up in the party
And we do it, are you ready or not?
Flyin' like a rocket, ain't nobody else can stop it
I'll be movin', are you ready or not?
Watch the way we kill 'em and you know we gonna get 'em
And hit 'em then, are you ready or not?
Tell me if you're ready or not
Show me if you're really ready or not

compositores: Adam Wiles - Trevor Smith, Jr. - Burns - Nija Charles


Enviada por papi



álbum

Gravadora: Columbia
Ano:
Faixa: 7




Facebook Google Plus

Denunciar conteúdo inapropriado

Aviso Legal - Política de Privacidade

Notificar erro
Selecione abaixo o tipo de erro da música


código incorreto, tente novamente(trocar imagem)
você deve selecionar uma das três opções antes de enviar 
Minha playlist
Colocar texto bem aqui pro caboclo ficar feliz e voltar pra casa
Minha playlist
Crie um nome para sua playlist nova ou substitua as músicas de uma playlist existente
Dê nome para sua playlist
substitua as músicas da playlist
ou
 
Atualizar Video
Você pode contribuir e corrigir o video desta música
Adicione a url correta do vídeo do YouTube
Ex.: https://www.youtube.com/watch?v=EDwb9jOVRtU
ARTISTA:

MÚSICA: