Nobody knows what I'm feeling inside
I find it so stupid so why should I hide
That I love to make love to you baby

So many ways wanna touch you tonight
I'm a big girl got no secrets this time
Yeah I love to make love to you baby

If this would be a perfect world
We'd be together then
(Let's do it do it do it)

Only got just one life
This I've learned
Who cares what they're gonna say
(Let's do it do it do it)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

Baby your fire is lighting me up
The way that you move boy is reason enough
That I love to make love to you baby

I can't behave oh I want you so much
Your lips taste like heaven so why should I stop?
Yeah I love to make love to you baby

If this would be a perfect world
We'd be together then
(Let's do it do it do it)

Only got just one life
This I've learned
Who cares what they're gonna say
(Let's do it do it do it)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

Let's do it loud, and make it last
Cause baby nothing should matter tonight
Oh oh oh oh

If this would be a perfect world
We'd be together then
(Let's do it do it do it)

Only got just one life
This I've learned
Who cares what they're gonna say
(Let's do it do it do it)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

I wanna dance (oh-oh-oh)
And love (oh-oh-oh)
And dance (oh-oh-oh)
Again!(oh-oh-oh)

letras
letra da música
Envie essa música para um amigo:

1 - Música selecionada para seu amigo(a) ouvir
2 - Preencha os campos abaixo (obrigatório)

3 - Coloque o título e a mensagem do cartão (opcional)

 
Todas as músicas de Jennifer Lopez
(Can't Believe) This Is Me
(What Is) Love?
Adios
Again
Ain't It Funny
Alive
All I Have (feat. Ll Cool J)
All I Have (Feat. Ll Cool J)
Amarte Es Todo
Apresurate
Baby I Love U!
Bailar Nada Más (Dance Again - Spanish Version)
Be Mine
Brave
Cariño
Charge Me Up
Cherry Pie
Come Over
Como Ama Una Mujer
Control Myself (feat. Ll Cool J)
Could This Be Love (Mick G Mix)
Dance Again
Dance Again (feat. Pitbull)
Dance With Me
Dear Ben
Do It Well
Everybody's Girl
Feelin' So Good (Bad Boy Remix Fear. P. Diddy & G. Dep)
Forever
Fresh Out The Oven (feat. Pitbull)
Get right
Girls
Goin' In (feat. Flo Rida)
Good Hit
Gotta Be There
He'll Be Back
Hold It Don't Drop It
Hold You Down
Hypnotico
I Got U
I Luh Ya Papi (feat. French Montana)
I Need Love
I'm Gonna Be Alright
I'm Into You (feat. Lil Wayne)
I'm Real
I'm Real (Murder Remix Featuring Ja Rule)
I'm Waiting
I've Been Thinkin'
I, Love
If You Had My Love
Im Into You (No Rap Edit)
Invading My Mind
It's Not That Serious
I`m Glad
Jenny From The Block
Jenny From The Block (feat. Styles And Jadakiss)
Let's Get Loud
Live It Up
Live It Up (feat. Pitbull)
Louboutins
Love Don't Cost A Thing
Loving You
Me Haces Falta
Mile In These Shoes
Never Gonna Give Up
Never Gotta Give Up
No Me Ames (feat. Marc Anthony)
On The Floor (feat. Pitbull)
On The Radio (David Guetta Remix)
One Love
Open Off My Love
Papi
Papi (feat. Pitbull)
Play
Pleasure Is Mine
Por Arriesgarnos
Porque Te Marchas
Promise Me You'll Try
Que Hiciste
Que Ironia (Ain't It Funny)
Run the World
Ryde Or Die
Same Girl
Secretly
Should've Never
Si Ya Se Acabo
Sola
Starting Over
Stay Together
Step Into My World
Still
Still Around
Take Care
Talk About Us
Te Voy A Querer
That's Not Me
That's The Way
The One
The Way It Is
Theme From Mahagony (Do You Know Where You're Going To)
Toma De Mí
Too Late
Tu
Una Noche Más
Until It Beats No More
Ven a Bailar (On the Floor) (feat. Pitbull)
Villain
Waiting For Tonight
Walking On Sunshine
We Gotta Talk
Whatever You Wanna Do
Wrong When You're Gone
You Belong To Me
publicidade
publicidade